Klacht Speksnijder Interieurarchitectuur bv: Door geen goede in meting kan bestelde raambekleding niet geplaatst worden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 544333
Gebruiker
R. van den Berge
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Product raambekleding is door het bedrijf zelf ingemeten. Bij het willen aanbrengen komt de monteur erachter dat de raambekleding niet geplaatst kan worden omdat de raamsponning / raamkozijn niet recht is maar er een verschil is van ongeveer 6 - 8 centimeters in hoogte tussen linker en rechterhoek.
De monteur maakte gebruik van een laser-apparaat. De eigenaar heeft dit bij het inmeten niet gedaan.
Nu wil de eigenaar dat de factuur betaald gaat worden door ons omdat hij er niets aan kan doen dat de raamsponning / kozijn scheef is. Hij vind dat wij hem hadden moet aangeven dat hij rekening moet houden met de afwijking terwijl wij geen weet hiervan hebben.

Gewenste oplossing

Het bedrijf moet hand in eigen boezem steken en niet ervan uitgaan dat alle kozijnen recht zijn of schuin in de sponning staan.

Factuur afschrijven en ons schadeloos stellen.
Geboden oplossing
De eigenaar blijft roepen dat de koper, ik dus, moet zorgen voor een recht huis en kozijn. Daarna ging het al asociaal verder met dreigen dat hij ons huis wel in gaat komen om de raambekleding op te hangen. Ook trekt hij mij met gevloek door de telefoon als het zou kunnen. Omdat hij niet reageerde op mijn herhaald verzoek om te stoppen met vloeken en dreigen, heb ik de verbinding verbroken. Hem nog verzocht om eventuele communicatie via de klachtenkompas en of via brief of mail te laten verlopen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Speksnijder Interieurarchitectuur bv hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Speksnijder Interieurarchitectuur bv?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen