Wij vinden dat Spelcomputerkopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Spelcomputerkopen.nl: Geen geld terug gekregen, laatste poging
Details
Klacht
Ik wil het graag nog een keer op deze manier willen proberen, en graag binnen deze week mijn aan jullie betaalde geld terug te storten (254,95 euro). Ik had gister jullie antwoord binnen gekregen met waarin staat dat jullie mij het geld terug zouden hebben gedaan rond 15 oktober, en daar klopt jammer genoeg niks van. Ook vond ik het een beetje raar dat er door het bedrag wat ik terug zou moeten krijgen een steep doorheen was gemaakt met daarnaast een bedrag van 00,00 euro? zoals jullie zelf ook in de mail aan geven is dat jullie wettelijk verplicht zijn om mij het geld weer terug te sturen.Gewenste oplossing
Ik ontvang graag voor zondag het volledige bedrag van 254,95 euro terug op mijn rekening plus 10% rente voor elke dag van de dagen te laat betaald na de 14 dagen terugbetaaltermijn. Waar ik volgens de wet recht op heb. Ik ben nu ook zo eerlijk dat ik duidelijk bewijs lever van mijn rekening en u dus zelf ook duidelijk kunt zien dat het bedrag inderdaad nooit terug is overgemaakt, en dus voor zondag terug wil hebben. Dit was de laatste poging om het op deze manier op te lossen, als het geld dus niet voor zondag op mijn rekening staat ben ik spijtig genoeg genoodzaakt juridische hulp in te schakelen. Ik hoop dit maal dat het opgelost kan worden, en u duidelijk te hebben geïnformeerd.mvg,
Iris Drenthen
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.