Opgelost door Spelcomputerkopen.nl: Geen geld terug gekregen, laatste poging

content Opgelost
Drenthen27-01

Ik wil het graag nog een keer op deze manier willen proberen, en graag binnen deze week mijn aan jullie betaalde geld terug te storten (254,95 euro). Ik had gister jullie antwoord binnen gekregen met waarin staat dat jullie mij het geld terug zouden hebben gedaan rond 15 oktober, en daar klopt jammer genoeg niks van. Ook vond ik het een beetje raar dat er door het bedrag wat ik terug zou moeten krijgen een steep doorheen was gemaakt met daarnaast een bedrag van 00,00 euro? zoals jullie zelf ook in de mail aan geven is dat jullie wettelijk verplicht zijn om mij het geld weer terug te sturen.

Ik ontvang graag voor zondag het volledige bedrag van 254,95 euro terug op mijn rekening plus 10% rente voor elke dag van de dagen te laat betaald na de 14 dagen terugbetaaltermijn. Waar ik volgens de wet recht op heb. Ik ben nu ook zo eerlijk dat ik duidelijk bewijs lever van mijn rekening en u dus zelf ook duidelijk kunt zien dat het bedrag inderdaad nooit terug is overgemaakt, en dus voor zondag terug wil hebben. Dit was de laatste poging om het op deze manier op te lossen, als het geld dus niet voor zondag op mijn rekening staat ben ik spijtig genoeg genoodzaakt juridische hulp in te schakelen. Ik hoop dit maal dat het opgelost kan worden, en u duidelijk te hebben geïnformeerd.
mvg,
Iris Drenthen
Na een poos wachten, mailen en vervolgens na nu een laatste waarschuwing en bewijs van mijn rekening, toch nog binnen 24 uur mijn geld weer terug gekregen !!! Ik vind het erg jammer dat het dus niet gelijk op deze manier kon gaan, want blijkbaar wad het dus wel mogelijk om gelijk geld terug te kunnen krijgen!!! Ik geef jullie nog wel een redelijke blije smiley omdat het dus wel opgelost is voor ik extra hulp heb hoeven inschakelen. Ik hoop voor spelcomputerkopen.nl dat ze er van geleerd hebben en dit hopelijk niet bij nog meer mensen doen.

Wij vinden dat Spelcomputerkopen.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spelcomputerkopen.nl?