Klacht Spelpunt: discrimineren buitenlandse kamers

twister12

discrmininatie door bepaalde medewerkers van gpzodra ik in buitenlandse kamers komt dagens ze je uit dus sanctie ik haat discrminatie tegen nederlanders spiritgp loreengp amigagamegp pumukygp kom je in hun kamers dan draainen ze alles zo dat eigen volk in die kamer moet winnen en dat gebeurt ook ze worden geholpen door die 3 personen

ik discrimineer ook niet ik wil net zo goed kans maken om te winnen en niet steeds moeten opwarderen inleveren opheven

Spelpunt
    Hallo twister12,

We geven onze spelers de vrijheid om te spelen in welke kamer ze willen, ongeacht voor welke taal de kamer bedoeld is. Het is echter wel zo dat wij vragen de taal van de kamer te respecteren. Dit betekent dat we graag zien dat er in een Engelse kamer Engels wordt gechat of in een Franse kamer Frans. Een keer een zinnetje is niet erg maar hele gesprekken in het Nederlands, daar hebben we de Nederlandse kamers voor.

Voor vragen/opmerkingen over het spelverloop kun je ons bereiken via het ServicePoint op GamePoint. We zijn tevens tot elke werkdag tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970.

Vriendelijke groeten,
    GamePoint

twister12
er is niets verandert als er bepaalde spelers in een bepaalde kamer zit dan hebben ze liever niet in die kamer te spelen want het is een vaste jp winnaars clubje

Ook een klacht indienen over Spelpunt?