Klacht Spelpunt: discrimineren en blokkade om sanctie omdat ik eigen taal spreek grunnigs

sad Niet opgelost
twister12

nou gamepoint zegt ze discrimineren niet nou ik maak het elke mee zodra ik buitenlandse kamer kom verliezen omdat ik zosnel mogelijk door mijn munten heen kom dat ik dan buitenlandse kamer maar verlaat tis telkens hogeren vip dikke jp winnaars je krijgt sanctie onterecht omdat ze de grunnige taal niet kennen ik ben een grunniger en iedere heeft zijn eigen taal gebruik zoals het hun geleerd is de 1 praat hollands de andere flaams de andere belgies maar nu ik sanctie heb om het woord oprotten hebben ze overal blokkade erop gegooit dat flikken ze vaker

zich aanpassen dat ieder een moedertaal heeft of land en sanctie onterecht om 1 woord

twister12
    het word alleen maar erger met gamepoint willemgp had ik vandaag de 06-03-2019 voor telefoon en had ineens over als je genoeg geld hebt nou ik dacht dat het game gratis was en ik heb vaak opgewardeert en nu weer over geld beginnen en als je over sanctie begint en dat ze er ook een win blokkade erop hebben gezet wordt er gezegt dat zouden we nooit doen dus wie is nu de toevals generator dat is gp zelf
    twister12
    nou ik heb sanctie gekregen omdat ik met mijn dochter in engelse kamer nederlands sprak terwijl er eerst gezegt werd af en toe een regeltje nederlands mag nou ik niet eerst waarschuwing maar die hebben ze op 12-3-2019 om gezet in chatbann dus 11-3-2019 om 16.52 waarschuwing en op 12-3 -2019 chatbann tot 19-3-2019 plus minnus tot 14.00 uur nou gaat het daar eerlijk aan toe nee dat is iemand echt dwars te zitten ik hoop dat ze meer wardering moeten hebben voor spelers en niet als vuil behandelen en omdat mijn dochter vip heeft dus geen sanctie terwijl zij vaker met mij nederlands praat in buitenlands kamer
    Spelpunt
    Beste mevrouw de Wit,
    We zijn blij dat u contact ons opgenomen heeft via de telefoon en we willen u verwijzen naar dat telefoongesprek waarin alles besproken is met betrekking tot de sanctie en waarom deze is gegeven.

GamePoint