Klacht Spelpunt: Genaait door spelpunt/gamepunt

_dezelfde_weer_

1 grote bende....dat gamepoint...

Oppakken en ieder zijn geld terug..

Spelpunt
    Beste L Juckers,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst willen wij even verduidelijken dat GamePoint een gezelschapsplatform is waar mensen tijdens het spelen van een spelletje Bingo, Klaverjassen of bijvoorbeeld Hartenjagen online gezellig met andere liefhebbers kunnen chatten. Er valt geen echt geld te winnen en is er tevens geen sprake van online gokken. Onze spellen zijn bedoeld om de speelervaringen die men vroeger (en nog steeds) thuis aan de keukentafel, in een café of bijvoorbeeld op de camping had online te brengen. Wij staan voor gezelligheid!

Onze toevalsgenerator, welke gebruik maakt van ingewikkelde algoritmes, is gecertificeerd door Itech Labs (http://www.itechlabs.com.au/), een onafhankelijk bedrijf gespecialiseerd in het testen en certificeren van online toevalsgenerators.

GamePoint maakt gebruik van een toevalsgenerator om o.a. kaarten uit te delen, Bingoballen te trekken en dobbelstenen te gooien. Itech Labs heeft onze toevalsgenerator geëvalueerd en heeft bevonden dat onze kaart- en nummerreeksen onvoorspelbaar, niet herhaalbaar en gelijkmatig verdeeld worden en heeft ons een officieel certificaat toegekend.

We hopen je hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd, mocht je in de toekomst nog verdere vragen hebben kun je ons bereiken via het ServicePoint op GamePoint. We zijn tevens tot elke werkdag tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970.

Door direct contact met ons op te nemen kunnen we je sneller en efficiënter helpen met je vragen en/of opmerkingen.

Vriendelijke groeten,
    GamePoint

Ook een klacht indienen over Spelpunt?