Klacht Spelpunt: oplichting of eerlijkheid???

Pienter

gamepoint opereert diverse ongkontroleerbare(??) goksites op het internet die door de overheid niet nagegaan worden op oplichting en verdere onwettelijke zaken die dicht bij oplichting te maken hebben,

betere en echte controle op oplichting!!! ( ik heb hierover al eerder melding gemaakt maar dit schijnt bij dit bedrijf onmogelijk te zijn !!!
"dit bedrijf dient openheid van zijn algoritmen te geven om de oplichting zoals men zovele jaren doet eventueel eerlijkheid van zaken te geven!!!

Spelpunt
    Beste [naam verwijderd door moderator],

Bedankt voor uw bericht.
    We hebben eerder contact gehad over dit onderwerp maar willen alsnog graag ons antwoord herhalen.

Allereerst willen wij even verduidelijken dat GamePoint een gezelschapsplatform is waar mensen tijdens het spelen van een spelletje Bingo, Klaverjassen of bijvoorbeeld Hartenjagen online gezellig met andere liefhebbers kunnen chatten. Er valt geen echt geld te winnen en is er tevens geen sprake van online gokken. Onze spellen zijn bedoeld om de speelervaringen die men vroeger (en nog steeds) thuis aan de keukentafel, in een café of bijvoorbeeld op de camping had online te brengen. Wij staan voor gezelligheid!

Onze toevalsgenerator, welke gebruik maakt van ingewikkelde algoritmes, is gecertificeerd door Itech Labs (http://www.itechlabs.com.au/), een onafhankelijk bedrijf gespecialiseerd in het testen en certificeren van online toevalsgenerators.

GamePoint maakt gebruik van een toevalsgenerator om o.a. kaarten uit te delen, Bingoballen te trekken en dobbelstenen te gooien. Itech Labs heeft onze toevalsgenerator geëvalueerd en heeft bevonden dat onze kaart- en nummerreeksen onvoorspelbaar, niet herhaalbaar en gelijkmatig verdeeld worden en heeft ons een officieel certificaat toegekend.

We hopen je hiermee voldoende mee te hebben geïnformeerd, mocht je in de toekomst nog verdere vragen hebben kun je ons bereiken via het ServicePoint op GamePoint. We zijn tevens tot elke werkdag tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970.

Door direct contact met ons op te nemen kunnen we je sneller en efficiënter helpen met je vragen en/of opmerkingen.

Vriendelijke groeten,
    GamePoint

Pienter
Nee dus, Gamepoint verschuilt zich achter Itech.labs De lafbekken nemen dus geen eigen VERANTWOORDELIJKHEID voor hun oplichtingspraktijken!! Ze komen er mee weg want ook de verantwoordelijke NEDERLANDSE autoriteit verschuilt zich!!! M.a.w. de OPLICHTERS kunnen nog jaren doorgaan om de consument te misleiden en op te lichten!!

Ook een klacht indienen over Spelpunt?