Klacht Spelpunt: spelers benadelen in hun eigen voordeel en dan die bann kamers

twister12

bij royal dice gooit gamepoint mij als ik game start in play 2 of in play 4 of play 6
als anderen game starten komen ze er niet ik wel en met hun toevals generator is een grote leugen je kunt zien dat gamepoint zelf alles bedient
11-7 2019 telefonisch contact gehad met gamepoint zeggen ze dat ze met veranderingen bezig zijn daarom dat ik om mij meer kans te geven om game te spelen mijn dochter speelt ook royal dice als die game start komt niet in die play kamers ik heb gezegt zijn dat bann kamers nee zei aishagp groffe leugen ze dureven het niet te zeggen
en dan dat gamepoint spelers benadeelt door zelf de jp toe zich te halen en dat met minder royals wat nodig is talonzor321gp 4 royals 2 x de jp
krisgp 220 royals 81 x jp en zo zijn er meerdere kaspyandevgp 3 rouals 2 x jp er is zelfs iemand 0 royals en 1 x jp gaat het game eerlijk zo tegenover de spelers nee daar mag wel meer toezicht komen opwarderen net zo word je ook mee bedondert minder munten dan wat je opwardeert

door alles weer terug zetten zodat ik niet in play 2 .4 ,6 gezet word doen ze bij anderen ook niet ze geven ook geen bann bij opwarderen dan moeten ze daar ook bann opzetten

Spelpunt
    Hoi H.B de Wit,

Bedankt voor je bericht.

Door direct contact met ons op te nemen kunnen we je sneller en effici├źnter helpen met je vragen en/of opmerkingen.
    Je kunt ons bereiken via het Servicepunt op GamePoint. We zijn tevens tot elke werkdag tot 22:00 uur bereikbaar op 070-4272970.

We hopen snel van je te horen!

Vriendelijke groeten,
    GamePoint

twister12
ze slijmen je gewoon om de mond er zijn ook spers die spelers de munten toe spelen dat was gouden handen royal dice ik vind dat abnormaal voor andere spelers ze zoeken spelers uit wie ze alles gegund zijn de naam van de gp is gpjordan

Ook een klacht indienen over Spelpunt?