Klacht Spelpunt: Vaste winnaars

Hallo,
Ik ben een dagelijkse speler van spelpunt.nl dat is een online spelletjes site.
Daar speel ik graag bingo maar om dat te kunnen spelen moet je punten kopen,
nu is het geval dat ik soms tot 150 euro per dag aan paysafe besteed om een bingospel te kunnen spelen en het meest opvallende van dit is... is dat constant dezelfde mensen zie winnen . Ik vind dit heel erg vreemd er schijnen een soort robotspelers zijn die dus die punten binnen harken wij maar blijf opwaarderen. Graag zou ik eens willen weten of dit allemaal wel zo eerlijk gaat?

ik regelmatig medewerkers hier op aangesproken maar dan krijg je een standaard antwoord terug dat alles eerlijk gaat. of dat ik anders maar ff pauze moet nemen van spelpunt ( dit kan je toch niet als een serieus antwoord nemen? )

Gr een spelpunt speler

Zou graag zien dat deze website eens onder de loep word genomen,
Ook dat de zogenaamde win kansen worden bekeken
Een aantal keer winnen zou ook eens fijn zijn ipv alleen maar betalen voor niks!!!

Spelpunt
    Beste Angelique,Dank je voor je bericht op Klachtenkompas.nlWat vervelend om te lezen dat je de indruk hebt dat steeds dezelfde spelers winnen. We maken gebruik van een kansgenerator om zodoende het spel eerlijk te laten verlopen. We hebben de werking van de kansgenerator uitgelegd op onze nieuwspagina:http://www.spelpunt.nl/news/post.php?id=607We hopen dat je anders denkt over de werking van Spelpunt na het lezen hiervan.Met vriendelijke groet,Het Spelpunt Team
    angelique
    Weer zo'n standaard antwoord van een kansgenerator....
    wie zeg dat die kansgenerator wel klopt???

angelique

Ook een klacht indienen over Spelpunt?