Klacht Speurders: Geen aankoop bedrag retour, ondanks kopersverzekering!

Anoniem

Op 2 februari van dit jaar kocht ik 3 Hobbyboeken op "Speurders", voor € 15,- excl. verzendkosten van € 6,75. Nadat ik het totale bedrag van € 21,75 had overgemaakt op de rekening van de verkoopster, had ik na een week nog geen enkel bericht ontvangen, dat de boeken onderweg zouden zijn. Daarop stuurde ik haar een mail en kreeg ik als antwoord, dat zij net uit het ziekenhuis was gekomen, maar.... zij zou de boeken per omgaande verzenden. Toen ik na een paar dagen geen beloofde track en tracecode had ontvangen, ben ik maar eens gaan googlen op internet en kwam ik tot mijn schrik tot de conclusie, dat deze dame een grote oplichtster zou zijn!
Daarop heb ik de klacht op diverse manieren ingediend bij "Speurders", zij hebben per post alle gevraagde documentatie gekregen, maar ik heb niets meer van hen vernomen! De verkoper had wel een kopersverzekering, maar ik krijg mijn geld niet terug!!

De verkoopster had een koperverzekering. Zij had waarschijnlijk op "Speurders"nog niemand eerder opgelicht, maar ik heb wel vernomen van Speurders, dat zij de verkoper van de website zouden verwjderen. Zij heeft op o.a. "Marktplaats" diverse personen opgelicht, waaronder ook met verkoop van boeken en nu probeert zij het op "Speurders"en het is haar gelukt! Ik wil van "Speurders" het door mij betaalde bedrag terug!! Het gaat mij niet zo zeer om het geld, maar om het principe!!

Wij vinden dat Speurders hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Speurders?