Klacht Spiek en de Vries: BTW vermelding in offerte. Spiek en de Vries heeft geen BTW vermeld in haar offerte.

pieterschreurs

In de facturen blijkt Spiek en de Vries BTW te heffen bovenop de geoffreerde bedragen.
Wij zijn uitgegaan van offerte bedragen inclusief BTW.
Is er een wettelijke verplichting voor bedrijven om in offertes aan consumenten te offreren met bedragen inclusief BTW?
Het verschil tussen het offerte bedrag en het feitelijk geoffreerde bedrag bedraagt meer dan euro 4.000, - Een forse tegenvaller.
Ik heb direct contact gezocht met Spiek en de Vries via telefoon en via e-mail over deze zaak. Heb aangegeven te willen zoeken naar een oplossing.
We zijn dus in overleg.
Nu wil ik weten of we een zaak hebben of niet.
Zelf wil ik met hen tot een vergelijk komen, waarbij zij openheid geven over hun inkoop facturen, over hun feitelijk besteed aantal uren, en over hun winstopslag.
En dan komen tot een schikking.

En dan komen tot een schikking.

Wij vinden dat Spiek en de Vries hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!