Klacht Splendid Club: Abonnement niet éénmalig

Klachtnummer
# 109406
Gebruiker
Karin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

IN oktober 2014 ging met mijn dochter naar K3. Helaas toch ingetrapt. Het zoudne alleen verzendkosten zijn. Prima dacht ik leuk voor de kinderen 1x.
Daarna werd er 45 euro afgeschreven. Ik boos gebeld. Ja dit was voor 6 maand. Daarna zou het stoppen. Nou ja daar kan ik meeleven . Nu werd er weer geld afgeboekt. Gelijk gestorneerd en rekening geblokkeerd. Las al ergere verhalen op internet.
Direct aangetekende brief gestuurd en ga ervan uit dat daarmee de kous af is.

De oplossing

Betere informatie,
Schriftelijk graag bevestiging.
Geen geld meer afschrijven en boeken sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Splendid Club is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Splendid Club?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen