Klacht Splendid Club: onterecht incasso op m'n dak

Klachtnummer
# 79169
Gebruiker
sonja
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al ongeveer 2 jaar krijg ik om de zoveel tijd een incassobrief van Splendid club. Dit bedrijf heeft 2 jaar geleden op een misleidende manier een abonnement verkocht. Voor een bedrag van verzendkosten a 8,40 zou ik boekjes ed opgestuurd krijgen . Dit was een aanbieding, na de proefperiode die zonder probleem opgezegd kon worden zou een bedrag van 33,80 in rekening gebracht worden. Ik heb een paar boekjes ontvangen en tevens een rekening van 33,80 terwijl ik per direct het abonnment had opgezegd.
Ik snap niet dat incassobedrijven voor dit soort oplichters werken.

De oplossing

Ik wil geen post meer van dit bedrijf ontvangen ook niet via incassobureaus.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Splendid Club is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Splendid Club?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen