Klacht Splendid Club: Opzeggen Splendid club

Klachtnummer
# 41960
Gebruiker
Erica
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nu al 2 opzegbrieven verstuurd. Maar de automatische incasso gaat nog steeds door. Nu elke keer opletten en terugboeken. Nu geblokkeerd op mijn rekening. Er wordt gewoon geen gehoor gegeven dat je wil stoppen.

De oplossing

Niets meer te maken hebben met splendid club.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Splendid Club is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Splendid Club?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen