Klacht Splendid Club: Oplichterij op straat over aktie gratis kinderboeken met feestdagen

musti

Ik ben met sinterklaas op straat door een mevrouw benaderd er werd ons verteld dat ze nu een aktie hebben en dat mijn dochtertje daar ook in aanmerking komt ik zou dan éénmalig een bedrag van 7.95 gaan betalen en dat ik verder nergens aan vast zit en dat ik daarna vervolgens een telefoontje zou krijgen hoe dit ons is bevallen. Ik heb dus 1x een machtiging gegeven. 2e keer was dit door een meneer dit was preciea hetzelfde verhaal maar deze keer met kerst, mijn dochtertje zou dan 1boek gratis krijgen voor 3.95 verzendkosten en dat dit ook om één malig machtiging gaat. Nu is er 9.95 van mijn rekening afgeschreven en zit ook aan een abbonement, ik kom hier niet van af ik heb meerdere mails gestuurd en krijg een mail terug dat mijn abbonement na 6mnd wordt opgezegd. Ik heb geen abbonement afgesloten dit is een oplichterij. Ze spreken mensen op straat aan met feestdagen en dan wijzen ze naar kinderen mevrouw is dit uw kind ze krijgt een gratis paketje van ons! aan het einde wordt er gezegd dat ik eenmalig wel verzendkosten moet betalen. Nu zit ik aan 2abbonementen vast.!

Wil van beide abbonnementen af