Klacht Spoed-loodgieter.nl: Belachelijk hoge prijs!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 575243
Gebruiker
Roel#5
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Voor het verhelpen van een lekkage (waterleiding bij het boren geraakt), totaal arbeid: minder dan 1,5 uur, materiaal dat elke DHZ-er voor €30 koopt bij elke willekeurige DHZ-zaak, werd €1477 berekend, direct te betalen, met belofte dat de factuur zou volgen - wat niet gebeurd is.
Bovendien was de wijze van optreden intimiderend, schreeuwend om ons eraan tee herinneren hoe blij we mochten zijn, dat we überhaupt een loodgieter gevonden hadden.

De oplossing

Minimaal: een gespecificeerde factuur sturen. Het verschil tussen het betaalde bedrag en een redelijke prijs terugbetalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Roel#5
    Datum
    Vandaag maar weer eens geprobeerd te bellen met het bedrijf om op z'n minst een factuur toegestuurd te krijgen. Kantoor zet me in een eindeloze wachtrij, waarin het keuzemenu voortdurend herhaald wordt, welke keuze je ook maakt.
    De "vakman" die de klus verrichtte (Rooijackers uit Oss) gebeld, maar die drukt me gelijk naar de voicemail.
    De mail wordt gewoon niet beantwoord.
    In elk geval maken ze één belofte niet waar: flexibel en snel communiceren. En die andere - uitsluitend tevreden klanten ook zeker niet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roel#5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk wel een factuur per sms gehad; bedrijf gevestigd in een hotel in Luzern Zwitserland; lachwekkende bedragen: materiaalkosten €538 voor 50cm buis en twee koppelingen die je bij elke bouwmarkt voor minder dan €25 koopt en na de opsomming en ruime beprijzing van wat er gedaan is, ook nog een fikse post meerwerk. Er wordt geen oplossing geboden; noch door Rooijackers Allround, noch door dhr. M van Ree, de baas van spoed-loodgieter.nl. Geen van beide beantwoordt ( of leest) z’n mail. Blijkbaar zit het kwaad niet alleen bij deze ene uitvoerder, maar is heel spoed-loodgieter.nl een malafide zaak, een oplichtersbende.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spoed-loodgieter.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen