Klacht Spoed-loodgieter.nl: Belachelijk hoge prijs!

Roel#5

Voor het verhelpen van een lekkage (waterleiding bij het boren geraakt), totaal arbeid: minder dan 1,5 uur, materiaal dat elke DHZ-er voor €30 koopt bij elke willekeurige DHZ-zaak, werd €1477 berekend, direct te betalen, met belofte dat de factuur zou volgen - wat niet gebeurd is.
Bovendien was de wijze van optreden intimiderend, schreeuwend om ons eraan tee herinneren hoe blij we mochten zijn, dat we überhaupt een loodgieter gevonden hadden.

Minimaal: een gespecificeerde factuur sturen. Het verschil tussen het betaalde bedrag en een redelijke prijs terugbetalen.

Roel#5
    Vandaag maar weer eens geprobeerd te bellen met het bedrijf om op z'n minst een factuur toegestuurd te krijgen. Kantoor zet me in een eindeloze wachtrij, waarin het keuzemenu voortdurend herhaald wordt, welke keuze je ook maakt.
    De "vakman" die de klus verrichtte (Rooijackers uit Oss) gebeld, maar die drukt me gelijk naar de voicemail.
    De mail wordt gewoon niet beantwoord.
    In elk geval maken ze één belofte niet waar: flexibel en snel communiceren. En die andere - uitsluitend tevreden klanten ook zeker niet.

Roel#5
Uiteindelijk wel een factuur per sms gehad; bedrijf gevestigd in een hotel in Luzern Zwitserland; lachwekkende bedragen: materiaalkosten €538 voor 50cm buis en twee koppelingen die je bij elke bouwmarkt voor minder dan €25 koopt en na de opsomming en ruime beprijzing van wat er gedaan is, ook nog een fikse post meerwerk. Er wordt geen oplossing geboden; noch door Rooijackers Allround, noch door dhr. M van Ree, de baas van spoed-loodgieter.nl. Geen van beide beantwoordt ( of leest) z’n mail. Blijkbaar zit het kwaad niet alleen bij deze ene uitvoerder, maar is heel spoed-loodgieter.nl een malafide zaak, een oplichtersbende.

Ook een klacht indienen over Spoed-loodgieter.nl?