Klacht Spoeddiensten: Oneerlijke service.

Klachtnummer
# 642849
Gebruiker
77klacht3
Datum
0 reacties

Details

Klacht

2,5 maanden geleden heb ik een verstopping op mijn riolering.
Tijdens ontstopping zei de monteur dat hun water was op en ik most nog 3-4 uur lang de kraanwater openlaten om op die manier hun gebrekkige dienst te oplossen. Na hun service voor betaling zei de monteur dat ik rond één jaar geen problemen gaat krijgen met deze rioolsysteem, omdat zij hun taak goed uitgevoerd hebben.
Nu na 2,5 maanden heb ik weer een verstopte toilet. Ik heb hen opgebeld en de telefonist zei dat omdat ik drie maanden garantie heb op hun dienst krijg ik het ontstopping nu gratis ( binnen garantie termijn).
Dan kwam de medewerker bij mijn deur en zei dat ik toch geen garantie heb en als ik betaal niet dan gaan ze verder. Ik wou wat verheldering, ze zeiden dat mijn leidingen zijn verouderd daarom. Ik zei dat dat ze wisten het toch hebben ze gezegd dat het een jaar goed gaat werken dan zei deze medewerker als ik niet betaal weer dan ze doen niet en zonder groeten enzovoort ging hij weg.

Gewenste oplossing

Nakomen hun beloofden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoeddiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spoeddiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen