Klacht Spoeddiensten: Te duur, belachelijke rekening

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 506998
Gebruiker
Annemie #Reijnen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte meneer/ mevrouw, we hebben zaterdag 26 december 2020, een verstopte riolering gehad, onze badkamer is volgestroomd met poep en vuil, ook de kruip ruimte is vol gestroomd. We moesten een loodgieter inschakelen, en omdat het tweede kerstdag was, een flinke rekening gekregen, ( hierbij toegevoegd). Mijn vraag is, kan ik dit verhalen op mijn inboedel verzekering? Met vriendelijke groet, Annemie van Bergenbravenboer-Reijnen, Hofweg 149, 3046 NJ, Rotterdam

De oplossing

De factuur nakijken en oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoeddiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annemie #Reijnen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Spoeddiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen