Klacht Spoeddiensten: teveel betaald dan is afgesproken

geld terug

wij wilde het kraantje afdoppen van onze wc. Via loodgieters-vereniging.nl hebben wij een loodgieter laten komen. Dat was een loodgieter van Tec Supply in Almere KVK 81482892 Vestigingsnr. 000047769521 Detroitpad 53 1334 KB Almere.

We hadden telefonisch afgesproken dat er 55 euro instapkosten zouden worden gerekend, daarna 55 euro per uur. Eventuele materiaalkosten zouden daar nog bij komen. meerdere keren gevraagd of wij geen voorrijkosten moesten betalen maar dat waren de instapkosten.

De loodgieter is hooguit een half uur bezig geweest. We moesten 208,75 euro betalen. Ik heb nog betaald ook, dat had ik nooit moeten doen. Toen hij weg was, en ik de factuur goed bekeek, besefte ik pas dat ik ben opgelicht. Ik heb het bedrijf loodgieters-vereniging meteen gebeld. Ze zouden me terugbellen. Later opnieuw gebeld: ze bellen me later terug. Maar het is druk, zeggen ze telkens.

Ik wil mijn geld terug.

geld terug

Wij vinden dat Spoeddiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spoeddiensten?