Klacht Spoeddiensten: Veel te hoge rekening

Klachtnummer
# 507428
Gebruiker
G. van Knijff
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dit bedrijf heb ik gebeld voor een ontstopping van de afvoerleiding in mijn keuken. Voor ruim een uur werken werd een totaal bedrag van € 730,- in rekening gebracht. Dat was zo hoog omdat de monteur stelde dat hij 12 meter diep in de leiding moest zijn om de ontstopping te verwijderen. Dat kostte per meter € 40,-. Voor het wat verder duwen van een een spiraal. Bovendien is de afstand van de keuken tot de hoofdleiding naast mijn huis max. 4 meter. De factuur die ik kreeg vermeldt verder ook geen adres of emailadres. Contact met de consumentenbond heeft mij geleerd dat ik ook voor urgente opdrachten eerst naar de website van een bedrijf moet gaan om te kijken of ze zijn aangesloten bij een branchevereniging, wat hun algemene voorwaarden zijn en in ieder geval een max. bedrag moet afspreken.

De oplossing

Creditering van 50% van het betaalde bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoeddiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spoeddiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen