Klacht Spoeddiensten: Vervelende aanvaring loodgieter Tec Supply via loodgieters-vereniging

Gebruiker1613641261

Er is een paar dagen geleden eerder een klacht binnengekomen over deze meneer, lees ik. Onze afvoer in de keuken zat verstopt. Via loodgieters-vereniging.nl hebben wij een loodgieter laten komen. Dat was een loodgieter van Tec Supply in Almere KVK 81482892 Vestigingsnr. 000047769521 Detroitpad 53 1334 KB Almere.

We hadden telefonisch afgesproken dat er 50 euro voorrijkosten zouden worden gerekend, daarna 50 euro per uur. Eventuele materiaalkosten zouden daar nog bij komen.

De loodgieter is hooguit anderhalf uur bezig geweest. We moesten 399 euro betalen. Hij heeft met een apparaat (waterstofzuiger) gewerkt, maar hij heeft geen materiaal achtergelaten. Ik heb nog betaald ook, dat had ik nooit moeten doen. Toen hij weg was, en ik de factuur goed bekeek, besefte ik pas dat ik ben opgelicht. Ik heb het bedrijf loodgieters-vereniging meteen gebeld. Ze zouden me terugbellen. Later opnieuw gebeld: ze bellen me later terug. Maar het is druk, zeggen ze telkens.

Daar komt nog bij dat de verstopping niet verholpen is. De boel zit nog steeds verstopt. En er is een lekkage ontstaan in het keukenkastje. De mevrouw van de loodgieters-vereniging wil een nieuwe loodgieter sturen om de verstopping te verhelpen. Maar ik wil niet weer voor vervelende financiële verrassingen komen te staan.

Ik wil mijn geld terug.

Wij willen ons geld terug. En deze mensen moeten worden aangepakt.

Wij vinden dat Spoeddiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Gebruiker1613641261

Ook een klacht indienen over Spoeddiensten?