Klacht Spoeddiensten: Ze doen zich voor als RRS, zijn vreselijk duur en probleem is niet opgelost

Klachtnummer
# 533658
Gebruiker
Elisabeth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3 april een telefoonnummer gebeld dat van RRS leek te zijn, maar achteraf blijkt dat niet zo te zijn en kwam er niet de gele bus van RRS, maar het bedrijf dat volgens de factuur O 24/7 heet. Er werd van tevoren kort uitgelegd hoe de prijs zou worden berekend, dus ik wist al dat het duurder zou worden dan ik verwacht had. Ze praten echter snel heen over het feit dat je 59 euro excl btw betaalt per meter rioolveer die er nodig is. En dat ze de volle 15 meter rioolveer gaan gebruiken terwijl het hoofdriool niet eens 15 meter van mijn toilet vandaan is, had ik zeker niet verwacht. Het probleem leek opgelost, maar de rekening van 1580,86 was nogal schrikken. Vandaag (16 april) werd duidelijk dat het probleem ook nog niet is opgelost. Dus op 19 april komt een betrouwbare loodgieter om het probleem echt op te lossen.

De oplossing

Ik heb 1580 euro betaald, hier wil ik minstens 1400 euro van terug krijgen, want meer dan 180 euro was het niet waard en de verstopping is binnen 12 dagen alweer terug, dus kan nooit goed verholpen zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoeddiensten hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spoeddiensten?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen