Klacht Spoedtest.nl: Geen vergoeding extra kosten door veel te late uitslag PCR-Economy test van Spoedtest.nl

A. vd Velde Ter Beek

Op 30/10/2021 zijn wij om 7:00 uur in de locatie Harderwijk van Spoedtest.nl geweest voor een PCR Economy test (kosten 2 x € 79,95). Gezien de 24-uursgarantie op hun website onder de kop 'Wat is een PCR-Economy test?' (onder FAQ's) hadden we de testuitslagen op 31/10 uiterlijk om 6:00 uur (wintertijd) verwacht, maar ze kwamen pas om 08:22 uur. Voor onze reis naar Nieuw-Zeeland op 31/10 (vanwege een levensbedreigende ziekte van een kleinzoon) zijn wij om 6:15 uur per taxi vertrokken om ons 3 uur vóór vertrek om 7:25 uur te melden op Schiphol. Zonder internationaal COVID-19 reiscertificaat kan je niet boarden, en alle rompslomp om Nieuw-Zeeland binnen te komen zou ons ruim een week vertraging extra hebben opgeleverd. Voor de oplossing van dit acute probleem werden we verwezen naar de testlocatie Medicorps Sheraton Schiphol, waar om 7:30 uur voor € 530,00 PCR-testen zijn uitgevoerd, waardoor we toch nog om 8:00 uur konden inchecken. Hoewel Spoedtest.nl zich op grond van hun algemene voorwaarden niet aansprakelijk acht voor vertragingsschade, heeft het inmiddels wel de kosten van 2 x € 79,95 = € 159,90 vergoed. Spoedtest.nl weigert echter - ondanks de gegeven 24-uursgarantiegarantie op hun website - het nog resterende bedrag van € 370,10 te vergoeden. Al met al is die 24-uursgarantie op hun website dus misleidend.

dat Spoedtest.nl ook de extra kosten van EUR 370,10 vanwege 2 x noodgedwongen PCR-test met internationaal reiscertificaat bij Medicorps vergoedt

Wij vinden dat Spoedtest.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Spoedtest.nl?