Klacht Spoedtest.nl: Restitutie/ klacht

Klachtnummer
# 555317
Gebruiker
Blauwevogel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 26 juli een afspraak gemaakt voor een test voor 2 man. Aangekomen op het adres bleek het gesloten te zijn volgens de 2 dames die buiten stonden verwees ze ons naar een andere locatie. Op een andere locatie aangekomen moest wij een nieuwe afspraak ter plekke boeken via onze mobieltje maar niet via de site van de overheid maar via de site van spoedtest en nog een ter plekke €39,00 per persoon aftekenen., terwijl deze testen door de overheid worden betaald. Dit heet dubbel incasseren. Mij werd gezegd door een medewerker dat ik moet mailen naar spoedtest en dat ik mijn geld terug krijg. Ik ben inmiddels 21 e-mails verder, telefonisch iemand aan de lijn krijgen is een drama en ben niks opgeschoten. Ik vind dit onmenselijk hoe ze je behandelen en ben erg boos.

De oplossing

Mijn e-mails beantwoorden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoedtest.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spoedtest.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen