Klacht Spoordeelwinkel.nl: NS geen beloftes maken als je die niet kunt inlossen!!!!

Klachtnummer
# 368843
Gebruiker
oma marijke
Datum
0 reacties

Details

De klacht

goedemorgen. Gisteren(zaterdag 1 juni) met mijn 2 kleindochters en schoondochter dagje Amsterdam gedaan met kaartjes uit het boekje treinpakkers.Waren gemakkelijk te boeken. Jammer dat de bon voor La Place niet te verzilveren was . La place in het centrum is aan het verbouwen, binnenkort open en op station cs geen la place te vinden .Maak geen reclame als je de bonnen niet kunt verzilveren. Wat gaat u hieraan doen??mvg marijke van grinsven





De oplossing

geld terugstorten om als nog het broodje en sapje met bij n andere vestiging in nederland te kunnen gaan eten!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoordeelwinkel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spoordeelwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen