Klacht Spoordeelwinkel: Treinreis was een ramp

Klachtnummer
# 554947
Gebruiker
StewardBoeing
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had onlangs een treinticket naar een stad gekocht. De regels op het Spoordeelwinkel kaartje vermelden iets anders dan wat er geschreven staat in de regels op internet. Dit schept verwarring over het tijdstip van incheck. NS kan niet zien hoe laat je de incheck deed. Maar in de ochtend mag je reizen tot 06.30 . In de spits mag je niet reizen dan. Werd de trein uitgezet en moest wachten tot na 09.00 uur. Wat een verwarring allemaal. De ene verteld dit en een ander verteld dat. Om radeloos van te worden. De service van de medewerkers van die zelfde winkel is benedenmaats. Willen zelfs geen voornaam vertellen als referentie. Doen niet wat ze beloven. Een werkelijke ramp daar.

De oplossing

De service aanpassen en de mensen die er werken beter opleiden. Het is een disaster nu.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Spoordeelwinkel hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Spoordeelwinkel?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen