Klacht Sport- en Keepersshop: 4 voetbaltenues betaald, maar niet geleverd!

JvdGiessen

Precies een maand geleden heb ik 4 voetbaltenues (shirt en broekje) besteld ter waarde van in totaal € 195,00. Ik heb hier 3-4 keer per e-mail contact over gehad met de heer Hans Spillman, leverancier. Oorspronkelijk zou het binnen 5-10 werkdagen geleverd worden. Vervolgens zou het begin vorige week geleverd worden (15 dagen na bestellen), maar tot op heden niks. De heer Spillman is telefonisch niet bereikbaar en het verzoek om mij te bellen, daar geeft hij geen gehoor aan. Ik heb al het voorstel gedaan dat hij het geld terugstort, zodat ik elders de tenues kan bestellen. Ook daar komt geen reactie op.

Liefst wil ik dat de tenues z.s.m., dus deze week nog, geleverd worden. Als dat door omstandigheden niet mogelijk is, dan verwacht ik uiterlijk eind deze week mijn geld retour.

Wij vinden dat Sport- en Keepersshop hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sport- en Keepersshop?