Klacht Sport 2000: bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 135884
Gebruiker
E.V.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

- Op 30 juni via school (scalda middelburg) sportkleding voor de opleiding gepast, waaronder een running tight maat L.
- Op 9 sept de kleding opgehaald en betaald. Echter bleek dat de winkel op eigen initiatief (dhr. Jurjen Kruithof) een ander model in maat M geleverd had. Deze bleek dan ook te klein, dus
- Op 11 sept deze broek terug gebracht om te ruilen voor maat L. Deze moest besteld worden, maar zou binnen 2 weken geleverd zijn. Maat M wel alvast ingeleverd.
- 2 weken later bleek bij een bezoek aan de winkel dat de sportbroek nog niet binnen was.
- Op 11 okt een mailtje gedaan, maar geen antwoord gekregen.
- Op 12 okt weer naar de winkel, vaag verhaal maar zou spoedig binnen komen.
- Op 27 okt weer gebeld, was niets over bekend en de verantwoordelijke heer Kruithof was niet aanwezig.
- Op 30 okt weer gebeld, dhr Kruithof weigerde enige verantwoordelijkheid te nemen en beloofde terug te bellen (evenals voorgaande keren) als de broek binnen zou zijn.

De oplossing

hetzij levering broek binnen 1 week, met correcte communicatie, hetzij geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sport 2000 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sport 2000?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen