Klacht Sport-fast: Artikel op sport-fast.nl besteld en betaald, nooit geleverd en nooit reactie

AGAG

In januari 2013 heb ik een artikel besteld en betaald op de website sport-fast.nl. Wel bevestiging van bestelling gehad, het artikel is echter nooit geleverd. Ik heb daarom een contactformulier ingevuld. Toen reactie daarop uitbleef heb ik verschillende e-mails gestuurd naar info@sport-fast.nl, maar ook hierop nooit reactie gekregen. Toen ben ik gaan bellen naar het op de website vermelde nummer, 06-47553328. Door de maanden heen zeker een keer of zes gebeld, steeds dezelfde reactie: ''we vermelden uw klacht en telefoonnummer, u wordt teruggebeld.'' Niet dus! Ik heb nog gevraagd of ik de eigenaar van sport-fast kon spreken, maar dat was niet mogelijk, de dame aan de andere kant van de telefoon beweerde van een extern bedrijf te zijn dat is ingehuurd door sport-fast om telefoontjes aan te nemen en boodschappen door te geven. Intussen zie ik dat op de website nog steeds nieuwe artikelen worden toegevoegd, dus blijkbaar gaat de ''handel'' nog gewoon door.

De schoenen hoef ik absoluut niet meer, ik wens het aankoopbedrag van 59,95 euro en de verzendkosten van 6,75 euro terug te ontvangen. Een totaalbedrag van 66,70 euro dus.

Wij vinden dat Sport-fast hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over ?