Opgelost door Sport4Sale: Niet terugstorten geld na retourontvangen goederen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 47047
Gebruiker
Johanneke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na het terugsturen van 2 trainingspakken, waarvan de maten niet klopten, kreeg ik 22 november 2013 een bevestigingsmail van ontvangst van de goederen. Na een aantal weken heb ik contact opgenomen omdat ik mijn geld nog steeds niet terug had gekregen. Na diverse mails met verzoek om terugstorting van mijn geld, kreeg ik eindelijk een antwoord dat ze dit z.s.m. in orde zouden maken. Niet dus! Ik wacht nog steeds op mijn geld, nu bijna 2 maanden! Ik wil dus z.s.m. mijn geld terug, het nalaten van terugstorting is diefstal! Het gaat om 56,95 - dit is incl. verzendkosten omdat ik per omgaande een ander merk trainingspak heb besteld en daarvoor ook de verzendkosten heb moeten betalen. Op de site staat dat in zo'n geval de retourkosten voor rekening van Sports4sale zijn.

De oplossing

Z.s.m. mijn geld terugstorten!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Sport4Sale is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Johanneke
    Datum
    Heb deze klacht ook gemeld bij het webkeurmerk QShops waar Sport4sale bij aangesloten is. Vandaag, dus al na 2 dagen na het posten van de klacht, de creditering op mijn bankrekening ontvangen! Bravo! (vr, 01/17/2014 - 20:47)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Johanneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy