Opgelost door Sport4Sale: Product niet leverbaar, terugstorten geld blijft uit, geen reactie op e-mails

Arno

Twee t-shirts besteld bij Sports4sale. Enige tijd later berichtte Sports4sale mij dat hun leverancier die niet meer leverde. Zij stelden mij voor om een ander product uit te zoeken. Ik heb verzocht om mijn geld terug te storten. Eveneens heb ik in een separate mail mijn verbazing uitgesproken over deze gang van zaken. Wel een product aanbieden en aan mij verkopen (en uiteraard wel direct afrekenen), maar vervolgens doodleuk aangeven dat je het product niet kunt leveren met een verwijzing naar de leverancier. Daar heb ik toch niets mee van doen? Ik wacht nu alweer weken op mijn geld. Eerder deze week per mail een herinnering gestuurd. Op mijn mails (3 stuks) werd tot dusver niet gereageerd. Telefonisch contact is alleen mogelijk via een duur 0900 telefoonnummer. Lekkere service ... Deze week nog maar even afwachten. In het andere geval rij ik zelf naar Aalsmeer waar het hoofdkantoor is gevestigd. Zo gaan we namelijk niet met elkaar om!

geld direct retourneren door terugstorting op mijn bankrekeningnummer; telefonisch contact met de directie

Sport4Sale is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Arno
    Na het uiten op klachtenkompas van mijn klacht en het sturen van een mail aan de directie van het betrokken bedrijf, werd de klacht wel direct opgepakt en is de kwestie alsnog geregeld.