Klacht Sport4Sale: Sport4Sale komt afspraak niet na!

Drummie

Sport4Sale had een aanbieding voor een Bjorn Borg Hoodie & Pant voor 24,95 euro.
Deze aanbieding 2x besteld en betaald. Echter maar 1x de aanbieding ontvangen.
Sport4Sale hierover gemaild. Sport4Sale communiceerde dat de 24,95 euro gold voor of 1 Hoodie of 1 Pant. In de factuur en order staat echter duidelijk dat het betreft om een Hoodie & Pant. Dit ook met ze gecommuniceerd. Vervolgens niks meer mogen vernemen van Sport4Sale. Erg triest dat ze niet hun afspraken nakomen en niet meer communiceren hierover.

Ik wens nog 1 Hoodie en Pant te ontvangen zoals in de factuur en order staat.

Sport4Sale
    Geachte heer van der Toorn,Er stond in de advertentie dat het een Hoodie of pant betrof, in het keuze menu had u dan ook de keuze van de maat en de kleuren. Daarnaast is het onmogelijk gezien de prijstelling hiervoor een pant en een hoodie te verwachten. De pant en hoodie werden aangeboden met een kortingspercentage van meer dan 60% van de adviesprijs.
    Drummie
    U heeft dan niet goed gecommuniceerd.
    In de advertentie heb ik niet kunnen terugvinden dat het om of een hoodie of een pant ging.
    Bovendien kan je op deze manier niet bepalen welke kleur pant je wilt en welke kleur hoodie. Zie hieronder:Product omschrijving Kleur Maat Aantal Prijs per stuk SubtotaalBjorn Borg Hoodie & Pant Zwart XL 1 €24,95 €24,95Bjorn Borg Hoodie & Pant Grijs XL 1 €24,95 €24,95
    Sport4Sale
    U heeft op deze manier zelf bepaald welke kleur u heeft gekozen. Er was immers alleen de keuze:Zwart: XL OF Grijs: XL (of een andere maat) u heeft deze keuze zelf gemaakt anders had u niet kunnen bestellen. De advies prijs is: 69,95 en wij hebben de artikelen aangeboden voor 24,95 lijkt ons een goede deal die u nergens goedkoper kunt vinden!
    Drummie
    U heeft onduidelijk gecommuniceerd. Tenslotte staat er zwart op wit dat het om een hoodie en een pant gaat.
    Voor mij nooit meer Sport4Sale!
    Sport4Sale
    Een adviesprijs van 69,95 en een dealprijs van 24,95 is een zeer goede deal. Wanneer het een set betrof dan zou de adviesprijs al vele malen hoger liggen. Er waren 2 kleuren grijs en zwart waarbij de zwarte een broek betrof en de grijze een hoodie. Hierbij was de mogelijkheid een maat en kleur aan te geven. Wellicht een tip om van te voren een vraag te stellen wanneer iets niet duidelijk is......
    Drummie
    Bedoel je telefonisch voor 0,60ct per minuut of per e-mail met een reactietijd van een week?
    Het valt me op dat je hier wel en tijdig kan reageren.
    Sport4Sale
    Lijkt ons verstandig deze discussie te sluiten aangezien u erg afdwaalt....... (Is helaas trouwens geen (0,60ct) per minuut maar dat terzijde. Wij wensen u toch nog een fijn weekend!
    Drummie
    Helaas geeft Sport4Sale haar fout niet toe wat ik zwart op wit als bewijs heb. Ik hou de eer aan mijzelf en raad iedereen af iets te bestellen bij Sport4Sale.

Drummie

Ook een klacht indienen over Sport4Sale?