Opgelost door Sportbay.nl: Deel van mijn bestelling niet ontvangen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 454620
Gebruiker
P.F. Arts
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Na mail contact is er toegegeven dat de basketbal inderdaad niet is geleverd en zou nageleverd worden. Bestelling is gedaan op 21 april 2020. Op alle mails die ik stuur wordt aangegeven dat het zo snel mogelijk wordt verstuurd. Heb twee keer een vooraankondiging gehad van postNL maar pakketjes zijn nooit op sorteerpunt geweest. Op 25 mei 2020 heb ik Sportbay middels een brief ingebrekegesteld. Ook hier weer een antwoord dat het zo snel mogelijk in orde gemaakt zou worden. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn basketbal nog niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Doordat het termijn in mijn ingebrekestelling is verstreken wil ik de koop ontbinden en mijn geld terug hebben.
Geboden oplossing
Zonder enig verdere reactie heeft Sportbay.nl mijn geld terug gestort
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    P.F. Arts
    Datum
    Zonder enig verdere reactie van Sportbay.nl mijn geld terug gestort gekregen.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sportbay.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen