Opgelost door Sportbay.nl: Deel van mijn bestelling niet ontvangen
Details
Klacht
Ik heb een deel van mijn bestelling niet ontvangen. Na mail contact is er toegegeven dat de basketbal inderdaad niet is geleverd en zou nageleverd worden. Bestelling is gedaan op 21 april 2020. Op alle mails die ik stuur wordt aangegeven dat het zo snel mogelijk wordt verstuurd. Heb twee keer een vooraankondiging gehad van postNL maar pakketjes zijn nooit op sorteerpunt geweest. Op 25 mei 2020 heb ik Sportbay middels een brief ingebrekegesteld. Ook hier weer een antwoord dat het zo snel mogelijk in orde gemaakt zou worden. Tot op de dag van vandaag heb ik mijn basketbal nog niet ontvangen.Gewenste oplossing
Doordat het termijn in mijn ingebrekestelling is verstreken wil ik de koop ontbinden en mijn geld terug hebben.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.