Opgelost door Sportbay.nl: Factuur voor geweigerde goederen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 448766
Gebruiker
Wattimeentje
Datum
1 reactie

Details

Klacht

De bestelde producten geweigerd aan de deur nu word alsnog gevraagd de factuur te betalen.

Contact met sportbay is zeer slecht aan de telefoon word gemeld een mail te sturen waarop een automatische mail terug komt waarop ik nog een mail heb gestuurd en deze uiteindelijk wel word beantwoord.

Echt over dit nieuwe probleem de goederen die ik heb geweigerd waar nu als nog een factuur voor ligt is nogsteeds niet opgelost.

Gewenste oplossing

Ik wil dat ze de factuur zo snel mogelijk oplossen want ik ben hier nogal zat van en ik ga zeker niet iets betalen wat ik heb geweigerd aan de deur
Geboden oplossing
Geen ik ben zelf heen gereden om het terug te brengen geen professionele winkel nooit weer wat bestellen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Sportbay.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste J Wattimena,

    Hartelijk dank voor uw bericht!

    Ik zie dat uw bestelling is geretourneerd, geregistreerd en Klarna is op de hoogte gebracht van de wijzigingen. Het duurt soms een paar dagen voordat ze u een nieuwe factuur sturen. Wij vragen u vriendelijk om uw geduld.

    We hopen u zo voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groeten,
    Sportbay klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sportbay.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen