Klacht Sportbay.nl: Sportbay is al maanden onbereikbaar voor het afhandelen van een defect geleverd product.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 441940
Gebruiker
HetWachtenBeu#8
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn dochtertje van 8 kocht van haar spaargeld bij Sportbay een fitnessbal, die lek bleek. We stuurden deze terug. Na weken wachten kregen we exact dezelfde lekke bal weer thuis geleverd. Sinds 27 februari zijn we bezig met het in orde krijgen van deze bestelling. Bellen is allang niet meer mogelijk en op emails wordt niet gereageerd.

Gewenste oplossing

Wij willen contact, en een nette afhandeling d.w.z. na zo lang wachten geld terug en een nieuwe bal.
Geboden oplossing
Het terugbetalen van de bal. Dat is wel het minste. En het contact kwam pas na het plaatsen van een bericht op deze site. Verder bood Sportbay een springtouw aan voor mijn dochtertje. Ik had gehoopt op een nieuwe bal voor haar na 2,5 maand van wachten in deze tijd van binnenzitten, zonder dat ze lekker kon bewegen met die bal. Ik vind het echt onbeleefd hoe ze behandeld is, maar de klantenservice is waarschijnlijk niet geautoriseerd om iets boven de 5 euro aan te bieden. Ik heb gevraagd of ze ons bellen, maar ze beschouwen de klacht blijkbaar als afgehandeld. De mail eindigde ermee dat ze ons graag terugzien op sportbay.nl. Na twee eenvoudige bestellingen met allebei een verkeerde levering? Ik denk het niet. Ik zou het stijlvol vinden als we nog direct contact hadden en er een bal onze kant op kwam.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    Sportbay.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Hazelzet,

    Hartelijk dank voor uw bericht.

    Ik zie dat dit al opgelost is en het bedrag voor het defecte product is teruggestort.
    Nogmaals onze excuses dat wij het probleem niet hebben kunnen oplossen.
    Wij hopen dat u de juiste bal alsnog zult vinden!

    Met vriendelijke groeten,
    Sportbay klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Sportbay.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen