Klacht Sportbedrijf Deventer: Verstrekt gegevens aan derde en geen gehoor bij klacht

# 619871
M Louw

Ik heb me nooit voor iets van de scheg of squach opgegeven. Ik wordt constant gemaild uit het niets. En jullie melden me aan voor wedstrijden waarna mensen persoonlijk contact met me zoeken op de vreemdste tijdstippen. Heb al tig keer me afgemeld door te reageren met ‘stop’ zoals in jullie mail staat. Jullie geven mijn gegevens vervolgens daarna ook aan derde zonder toestemming. Nu ontvang ik ook direct berichten op mijn mobiele nummer en privé mail. Ik blokkeer iedereen die me belt en berichten stuurt gelijk en heb jullie nu aan mijn spam gekoppeld zodat ik het niet meer zie. Ik heb me al zo vaak afgemeld voor iets waar ik me niet eens voor heb aangemeld. En het feit dat jullie vervolgens mijn gegevens doorgeven maakt het nog kwalijker. Ik heb jullie meerdere e-mails gestuurd met het verzoek ermee te stoppen. Zonder respons van jullie. Ook heb ik meerdere keren jullie contactformulier op de site ingevuld. Zodra ik het verstuur verschijnt er een foutmelding op jullie site. SVP zoveelste verzoek te stoppen mij te benaderen en niet meer mijn gegevens aan derden te verstrekken.

Stop ermee

Wij vinden dat Sportbedrijf Deventer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sportbedrijf Deventer?