Klacht Sportcentrum De Zandzee: doorlopen abonnement zwemlessen in de vakantieperioden

snoekie

Per 1 april 2014 heeft er een wijziging plaatsgehad betreffende de leskaarten van de te volgen zwemlessen van kinderen. Je betaald nu elke maand voor een maandkaart. Als je een les mist door ziekte, verjaardag partijtje etc. betaal je gewoon toch voor de les. Ook de korte vakanties moet je gewoon je lessen blijven doen, de betaling gaat door. Te weten: het gaat hier om kinderen, die op zwemles moeten omdat wij in een land wonen omringd door water, het is dus geen hobby. Toen ik aan de telefoon voorstelde dan maar een hele maand niet te zwemmen en volgende maand weer te lessen, zei de mevrouw aan de telefoon dat ik dan toch voor die overgeslagen maand betaal! Opzeggen een halve maand tevoren kan, maar dan kan je niet meer terug (wachtlijst.) Het is het enige zwembad hier in buurt. Ik ben hier echt boos over. Zwemlessen zijn erg duur en ik voel me overgeleverd aan de machtspositie van dit zwembad. We missen nooit een les als t niet nodig is.

Oplossing: Niet hoeven betalen in de vakanties voor de zwemlessen van mijn kind.

Wij vinden dat Sportcentrum De Zandzee hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sportcentrum De Zandzee?