Klacht Sportcentrum Vlaardingen: Weigering opzegging per mail te accepteren

Klachtnummer
# 145723
Gebruiker
IvP
Datum
0 reacties

Details

Klacht

N.a.v. een blessure besloot ik op 30 maart jl. mijn abonnement op te zeggen. Ik wist dat dit jaarabonnement pas afliep in juli maar wilde bijtijds opzeggen. Ik stuurde een mail met daarin reden en n.a.w. gegevens. Ik kreeg een mail terug dat ik alleen via opzegformulier aan de balie of aangetekend schrijven kon opzeggen. Ik heb gebeld en e.e.a. besproken. Omdat na afloop geen contributie meer werd afgeschreven nam ik aan dat mijn opzegging verwerkt was. In december werd echter weer contributie afgeschreven. Ik heb dit gestorneerd en gelijk een mail gestuurd. Hierna ben ik verzand in een discussie waarbij door het Sportcentrum met juristen die de algemene voorwaarden hebben opgesteld wordt geschermd. Terwijl ik probeer duidelijk te maken middels (internet)documentatie dat dergelijke voorwaarden vernietigbaar zijn en dat een opzegging per mail rechtsgeldig is. Mijn mails worden niet goed gelezen en men blijft vasthangen in de juristen en algemene voorwaarden.

Gewenste oplossing

De opzegging per mail accepteren en het abonnement als beëindigd beschouwen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sportcentrum Vlaardingen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Sportcentrum Vlaardingen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen