Klacht Sportcity: 2 jaar = 26 maanden volgens Sportcity

Sisi1986

Ik zit 20 maanden (20*45=900) bij Sportcity Weteringschans en doordat ik 20x in bijna 2 jaar de vestiging heb bezocht, was ik aan het orienteren naar de mogelijkheden om vervroegd op te zeggen.

Na de klantenservice te hebben gecontact online (14-09-2018), kan ik online niet meer via m'n key inloggen of kan de medewerker van Weteringschans mijn gegevens ineens niet meer vinden, zonder enige bevestiging (16-09-2018)

17-09-2018 bel ik het hoofdkantoor en krijg Murat G. te spreken, hij verteld mij eerst dat ze geen e-mail van mij hebben ontvangen en daarna ineens spontaan gevonden. Dan vertellen ze mij dat ik niet mag opzeggen, behalve als ik het verschil betaal tussen een jaar contract en 2-jarig contract (deze staat gelijk aan de normale prijzen van Sportcity en de mijne op Wetering 45 p.m).

Daarna vraag ik hoe hij op het bedrag komt, dan vermeld hij er bovenop dat zij niet met jaren maar 'periodes' werken, dus een 2-jarig contract is geen 2-jarig contract maar 2 jaar bestaat uit 26 maanden volgens Murat en Sportcity. Wow....

Nooit heb ik bij een 'betere sportschool' zo een verschrikkelijke service en feedback ontangen, ze hebben genoeg aan mij verdient en zullen nooit meer van mij verdienen. Schandalig!

Ik wens graag bij ze te stoppen (per direct), dan hoef ik nooit meer met ze in aanraking te komen. Nog nooit zo slecht en onwetend behandeld.

Sisi1986
    Nog in behandeling...

Ook een klacht indienen over ?