Klacht Sportcity: Diensten zeer ondermaats, onhygienisch en gevaarlijke situaties.

sad Niet opgelost
Fa A.S.E

Mijn vrouw heeft namens mijn bv een sportabonnememt afgesloten voor (zo blijkt nu) 2 jaar. De reden was dat er bij Sportcity kinderopvang aangeboden werd. Mijn vrouw was overigens niet gemachtigd dit te doen namens het bedrijf. Ikzelf ben nu 2 maal geweest en de eerste keer ben ik alleen onder de zonnebank geweest, aan de balie kreeg ik snel een papier onder mn neus of ik ook nog even wilde tekenen, op dat moment was mij niet bekend dat ik voor twee jaar tekende. Mijn klacht is dat ik de tweede keer zelf ben gaan sporten, ik werd onvriendelijk ontvangen door een pinnige dame. Het sporten boven was zozo maar in t souterain was er geen daglicht, bedomd, klam, warm, slecht licht, gloria estafan als muziek.. toen ben ik tot slot van rekening van t afstapje gevallen (30cm) die uit t niets er is zonder rode waarschuwingstrip; heb mn rug en knie flink bezeerd en nog last van. De douche was telkens heet dan weer koud. De douchevloer was zo vies dat je r een soepje van kon trekken, de sauna oke maar t stoombad ben ik uitgevlucht; die stonk naar natte oude hond en ik dacht dat ik wat zou oplopen (legionella? Tm 60graden). Ik sport al ruim 20 jaar en ben verbijsterd door deze ervaring. Er is geen dienst geleverd die voldoet aan t geen gespresenteerd wordt op de website. Ik wens mijn geld terug en per directe ontbinding vsn de 2 abbonnementen van mij vrouw en mij.

Per direct geld terug en abonnementen ontbinden.

Fa A.S.E
    Teruggebeld door sportcity, men gaat voor t ontbinden in overleg met de ‘ledenadministratie’ nog geen terugkoppeling gehad.
    Fa A.S.E
    Nog steeds geen terugkoppeling gekregen, dus ik zal zelf opnieuw contact opnemen met sportcity.
    Fa A.S.E
    Ledenadministratie geeft geen ruimte om mijn verzoek te honoreren. Heb daarom (voordat ik mijn rechtsbijstand inschakel) een goed voorstel gedaan, dat is 50/50. Dus 1 van de 2 abonnementen ontbinden, daarop nog geen reactie ontvangen van de sportcity.
    Fa A.S.E
    Dit keer aangegeven dat 1 van de 2 abonnementen mag blijven en er slechts 1 abonnement ontbonden dient te worden. Wat de gevolgen (in €) zijn van ontbinden volgens de voorwaarden van Sportcity is nog niet bekend maar gezien het enorme trage proces en geen communicatie meer vanuit Sportcity of de ledenadministratie, heb ik mijn rechtsbijstand (ARAG) maar geinformeerd hierover. Het is de bedoeling dat we eruit gaan komen zonder verdergaande inspanningen echter van de andere kant wordt dit nog niet ingezien en is er nog geen reactie geweest vanuit Sportcity.

Fa A.S.E
AFRADER!!!!!! Er wordt aangegeven dat ik medische rapporten moet overleggen om van het abonnement af te komen of te verhuizen naar andere provincie want dan kan dat ook.. over 'gewoon' ontbinden omdat er NIET is geleverd wat men beloofd op de website, is volgens Sportcity geen gegronde reden om tot ontbinding over te gaan. In 2 jaar dus kleine 1000 euro armer en kom er niet meer vanaf.. Nu mijn rechtsbijstand maar inschakelen want bij Sportcity maken ze hier een sport van, kijk a.j.b. uit met het afsluiten van lange abonnementen bij deze club!!

Ook een klacht indienen over Sportcity?