Opgelost door Sportcity: Nek en schouder besure.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 128005
Gebruiker
Yvette
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik loop sinds juni bij de fisiotherapuit wegens nek en schouder klachten. Ik mag van de fisiotherapeut alleen hardlopen,dat is niet belasterd voor mijn arm. De sportschool wil een verklaring van de arts dat ik niet kan sporten, anders loopt mijn abonnement gewoon door, ik vindt het belachelijk want ik kan niet sporten. Ik maakte afgelopen vrijdag een smak van mijn trap en kwam hard op mijn arm terecht en heb dus opnieuw last.

De oplossing

Ik vindt dat mijn geld terug gestort moet worden ,over de maanden dat ik niet kon sporten. Ik vindt het niet kunnen geld af teschijven als je niet kan sporten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sportcity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Sportcity
    Datum
    Geachte mevrouw Hoogweg, beste Sandra,
    Erg spijtig dat u een blessure heeft en tijdelijk bepaalde oefeningen niet kunt/mag doen. Hiervoor hebben we regels opgesteld gekregen vanuit de branche vereniging Fit!vak en de Consumentenbond waar wij ons graag aan houden.
    Zie onze Algemene Voorwaarden, Artikel 6 en punt 6. Als u de blessure kunt aantonen (doktersverklaring bv.) dan zullen wij uw abonnement bevriezen. De tijd dat u niet heeft gesport krijgt u dan later, aaneengesloten op uw abonnementsperiode, gratis weer terug.
    Naast onze loopbanden zijn er ook voldoende apparaten waarmee u wel kunt sporten zonder de armen, schouder of nek te belasten, wellicht kan uw fysiotherapeut u hierover inlichtingen verstrekken, anders staat ons personeel graag voor u klaar.
    Met sportieve groet,
    Directie SportCity
  2. Auteur
    Yvette
    Datum
    Ik ga proberen om op een andere wijze te sporten, daar en tegen zal ik mijn abonnement niet verlengen na afloop van mijn contrackt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Yvette
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sportcity?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen