Opgelost door Sportcity: Nek en schouder besure.

Yvette

Ik loop sinds juni bij de fisiotherapuit wegens nek en schouder klachten. Ik mag van de fisiotherapeut alleen hardlopen,dat is niet belasterd voor mijn arm. De sportschool wil een verklaring van de arts dat ik niet kan sporten, anders loopt mijn abonnement gewoon door, ik vindt het belachelijk want ik kan niet sporten. Ik maakte afgelopen vrijdag een smak van mijn trap en kwam hard op mijn arm terecht en heb dus opnieuw last.

Ik vindt dat mijn geld terug gestort moet worden ,over de maanden dat ik niet kon sporten. Ik vindt het niet kunnen geld af teschijven als je niet kan sporten.

Wij vinden dat Sportcity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Sportcity
    Geachte mevrouw Hoogweg, beste Sandra,
    Erg spijtig dat u een blessure heeft en tijdelijk bepaalde oefeningen niet kunt/mag doen. Hiervoor hebben we regels opgesteld gekregen vanuit de branche vereniging Fit!vak en de Consumentenbond waar wij ons graag aan houden.
    Zie onze Algemene Voorwaarden, Artikel 6 en punt 6. Als u de blessure kunt aantonen (doktersverklaring bv.) dan zullen wij uw abonnement bevriezen. De tijd dat u niet heeft gesport krijgt u dan later, aaneengesloten op uw abonnementsperiode, gratis weer terug.
    Naast onze loopbanden zijn er ook voldoende apparaten waarmee u wel kunt sporten zonder de armen, schouder of nek te belasten, wellicht kan uw fysiotherapeut u hierover inlichtingen verstrekken, anders staat ons personeel graag voor u klaar.
    Met sportieve groet,
    Directie SportCity
    Yvette
    Ik ga proberen om op een andere wijze te sporten, daar en tegen zal ik mijn abonnement niet verlengen na afloop van mijn contrackt.

Yvette

Ook een klacht indienen over Sportcity?