Wij vinden dat Sportcity hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Sportcity: overbodige kosten bij het inschrijven
Details
Klacht
Wanneer je een flexibel abonnement bij Sportcity waterlooplein in Amsterdam afsluit moet ik 1 malige kosten van 50 euro betalen?!? Wanneer ik vraag waarvoor deze kosten dienen krijg ik het antwoord: ' dat is het regelement!'. Wanneer ik vertel dat ik eerder klant ben geweest (bij een ander fideaal) maakt dit niets uit. Naast de 50 euro moet ik ook 17,50 administratiekosten betalen. Een flexibel abonnement is vele male duurder dan een 2 of 1 jarig abonnement, vandaar de flexibiliteit. Dit snap ik volkomen, maar de 1malige kosten van 50 euro geven mij het gevoel van afzetterij. Op het moment dat ik vroeg waar ik mijn klacht kon achter laten, kreeg ik te horen dat daar geen afdeling voor is maar ik kan bellen met de Ledenadministratie. Ik zou graag informatie willen over mijn rechten als consument, zodat ik op een goede manier kan communiceren met de ledenadministratie.Gewenste oplossing
Ik zou het zeer opprijs stellen als Sportcity de 1 malige kosten van 50 euro laat vervallen bij het opnieuw inschrijven als lid. Door de overbodige kosten te laten vervallen geeft Sportcity mij het gevoel dat ze klantvriendelijk zijn en hun ex-leden graag terug zien komen en deze vriendelijk en warm ontvangen.Daarnaast vind ik het jammer dat het personeel mijn klacht niet wilde aannemen. Er werd letterlijk gezegd: 'dit zijn de regels take it or leave it' . Ook gaven ze niet aan waar ik terecht kon met mijn klacht. Hier moest ik zelf om vragen. Tevens was en is het niet mogelijk om via de Sportcity website een klacht in te dienen.
Het zou prettig zijn als er een protocol is voor klachten. Op die manier kunnen klanten worden doorverwezen en loop je niet het risico dat klanten zich niet gehoord voelen en via andere wegen hun klacht gaan melden.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.