Klacht Sportcity: Sportcity schuilt zich achter zelf bedachte regeltjes die in hun voordeel is

HassanKhallaoui

Gedurende een periode van 1,5 heeft Sportcity abonnementsgeld geincasseerd zonder dat ik gebruik heb gemaakt van hun diensten. Ik heb mij netjes aan de balie eind 2016 gemeld om op te zeggen vanwege fysieke klachten (rug). Ik had netjes een papiertje meegekregen en vervolgens niet goed bewaard. Vanwege het ontbreken van internetbankieren heb ik gedurende een periode van 1,5 jaar helaas niet gezien dat de opzegging niet is verwerkt en dus Sport City in Leidsche Rijn is blijven incasseren. Toen ik er lucht van kreeg ben ik wezen bellen en werd ik eigenlijk gepingpong tussen de ledenadministratie en de desbetreffende locatiemanager. Ik heb zelf een redelijk voorstel gedaan door maar 50% van het reeds geincasseerde bedrag te laten restitueren. Ze waren louter gefixeerd op dat opzegpapiertje die ik in 2016 had meegekregen, ze hebben zelfs in hun systeem geconstateerd dat ik in al die tijd mij niet had gemeld. Van nazorg is er ook geen sprake, ze hebben mij in al die tijd nooit gebeld of bericht. Ik heb er een tijdje niks mee gedaan, maar het gevoel blijft dat ik besodemiederd en om deze reden plaats ik deze klacht. Ik hoop dat Sportcity terugkomt van haar standpunt.

mijn case opnieuw reviewen op basis van verzachtende omstandigheden. Mijn voorstel van 50% restitutie blijft van kracht.

HassanKhallaoui
    Nog steeds geen reactie helaas ontvangen van sportcity!!!!

Helemaal niets.

Ook een klacht indienen over Sportcity?