Klacht Sportcity: Weg hier zsm

# 320487
Fitguy

Sportcity haarlem: onaardig niet service gericht personeel en management, klote douches met pisstraal, warme kleine kleedruimtes met te weinig bankjes, sauna of stoombad om de haverklap stuk, hele vieze wc’s die stinken, slechte begeleiding, kortom big no no no

Heb opgezegd, na ruzie met de asociale mamager van sportcity haarlem met die baard, gelijk dreigen dat ik maar naar een andere sportschool moest gaan. Terwijl meneer niets dan aannames deed, niet naar zijn klanten luistert. Alles al veel vaker aangekaart en wordt nooit iets mee gedaan, hoop dat zij failliet gaan!

Sportcity
    Hartelijk dank voor je uitgebreide bericht. We hebben contact opgenomen met de clubmanager van Haarlem en de regiomanager. Wij herkennen ons absoluut niet in de eerdergenoemde klachten, maar we betreuren het dat je het op deze manier ervaren hebt.

Fitguy
Geen, zij ontkennen alles, terwijl iedereen het op de sportschool over deze problemen heeft. Hoezeer kun je de andere en verkeerde kant op kijken. Zal wel een grote organisatie zijn die op lokaal niveau geen klap kan schelen. Dit is trouwens al de derde keer hoor dat er zaken worden aangegeven en er niets maar dan ook niets mee wordt gedaan. Ik ben weg bij deze sportschool in ieder geval, wat een klote service en slechte sportschool.

Ook een klacht indienen over ?