Klacht Sportfit BH: 1 bh kapot en retourkosten 30 euro die ik moet betalen

Pinky1967

22 mei 2 bhs besteld pas op 27 juni ontvangen. Bij het uitpakken vd 1e bh maakte ik de crits los en onderaan schoot de sluiting er meteen af . Daardoor kon ik de bh niet passen. 2e bh durfde ik niet te openen
Gemeld per mail en claudia schreef retour sturen maar dat kost 30 euro omdat het terug naar een vaag adres in China moet. Dat k o st ongeveer de bhs ook. Waarom moet ik dit betalen als het product kapot is? Ik dacht met een nederlands bedrijf te maken te hebben . Anders had ik nooit hesyeld en betaald.
ACM GEBELD rade aan om nogmaals dit per mail te melden dat er een ondeugelijk product is geleverd. op 2 manieren de klacht gemaild maar krijg tot nu toe geen reactue meer
. Heb ze tm 15 juli de tijd gegeven.
Wat is nu wijs om nog verder te doen?

Het liefst wil ik dat het bedrijf mij mijn geld terug betaald vd aankoop.Dan wil ik de 2 bhs retour sturen op hun kosten.

Wij vinden dat Sportfit BH hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sportfit BH?