Opgelost door Sportief: niet leveren binnen de toegezegde termijn + negeren klacht

jufnien

Ik heb 2/3 schoenen besteld op sportieftilburg.nl. Via IDeal betaald, de orderbevestiging ontvangen. De site meldt binnen 48 uur leveren, maar dat is niet gebeurd. Ik heb 5/3 gebeld. De zaak bleek ivm carnaval gesloten van 2-4 mrt. De bestellingen werden pas 5/3 verwerkt.

Op de homepagina, de bestelpagina en in de orderbevestiging was hier niets over gezegd. Ik heb bij de webwinkel en de winkel mijn ontevredenheid gemeld, De winkelmedewerker gaf toe dat er ontoereikend geïnformeerd was (hij wist zelf niet eens dat de webwinkel gesloten was).

Ik heb 7/3 per mail een klacht ingediend incl. een voorstel tot oplossing (20% vh aankoopbedrag retour) ter compensatie van mijn opgenomen tijd. Er werd niet gereageerd, waarna ik 12/3 heb gebeld. Men vond het niet nodig dat ik een klacht had ingediend, want een kinkje in de kabel kon gebeuren. Na intern overleg zou ik terug gebeld worden. Tot op heden heb ik echter geen reactie mogen ontvangen.

Ik wil compensatie voor de tijd die ik heb opgenomen. Ik wil 20% van het aankoopbedrag terug gestort op mijn rekening. Zoals kenbaar gemaakt ik mijn mails van 7 en 14 maart.

jufnien
    Ik ben er met het bedrijf uit gekomen. Dit heeft wel wat voeten in de aarde gehad, waarbij ik de communicatie door de manager van de webwinkel in eerste instantie als intimiderend heb ervaren. Gelukkig was voor de eigenaar van de winkel vanaf jullie uitnodiging de noodzaak om er samen goed uit te komen en dit cb te tonen aanwezig. Zo kon ik akkoord gaan met hun oplossing/aanbod. Ik wens de winkel en webwinkel succes met hun samenwerking en het optimaliseren van hun website.

jufnien

Ook een klacht indienen over Sportief?