Opgelost door Sportief: waar blijft het bestelde artikel.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 335359
Gebruiker
R. van den Heuvel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op donderdag 22-11-2018 via de website www.wandelstokexpert.nl een opvouwbare wandelstok besteld en betaald met ideal naar banknr NL30ABNA0524590958 nog steeds niets ontvangen via Post.nl

De oplossing

uitzoeken waar het fout is gegaan. op dinsdag 27-11 e mail gestuurd krijg geen reactie.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R. van den Heuvel
Datum
Uiteindelijke oplossing
artikel was verdwaald geraakt op het postkantoor, (door de chaos met black Friday ,)
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Sportief?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen