Klacht Sportiva Life: Verkapte prijsverhoging d.m.v. aankondiging wijziging incassomoment

# 195503
SC

We betalen nu voor een maandabonnement met 1x per week spinning een bedrag van € 28,95. per maand. D.m.v. flyers op de balie en tafels wordt aangekondigd, dat men overgaat van een maandincasso (12x incasso per jaar) naar een 4-weken-incasso (13x incasso per jaar). Er wordt niet bij vermeld, dat bedrag niet terguggerekend wordt naar een 4-weken-abonnement. Zodoende wordt abonnementsprijs verhoogd met 8,25% zonder dat leden dit weten. Een prijsverhoging dient volgens de wet persoonlijk d.m.v. brief op huisadres tijdig te worden aangekondigd, zodat leden de kans hebben om eventueel direct op te zeggen.
Ondanks meerdere telefoontjes (aan Administratie: Claudi Engelen) geeft men niet thuis. Enige oplossing is, dat men alleen de "klager" aanschrijft en/of bedrag wil verlagen tot € 27,96. per 4 weken, wat een prijsverhoging zou inhouden van 4,6%.

Handhaving van huidige prijs ad € 28,95. per maand c.q. € 26,72. per 4-weken. Of een redelijke verhoging per einde huidig jaarcontract van circa 1 tot 2%.

Wij vinden dat Sportiva Life hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Sportiva Life?