Klacht Sportknaller: Niet leveren en niet terugbetalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 23227
Gebruiker
Gerard
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 januari van dit jaar een bestelling gedaan bij de webwinkel Sportknaller. Betaling via Ideal. Levering ligt tussen 1en 10 werkdagen. 1 februari contact opgenomen waar mijn bestelling blijft.
Men is verbaasd dat ik nog niets heb en beloven dat ze het zo snel mogelijk leveren. Diverse malen contact gehad met de klantenservice, zonder resultaat. Na 30 dagen sta ik nog steeds met lege handen en annuleer de bestelling, op 20 februari. Ik geef mijn gegevens door, en het verschuldigde bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort, zeggen ze. Helaas, ook hierin schiet Sportknaller te kort.

De oplossing

Mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sportknaller hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerard
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Sportknaller?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen