Opgelost door Sportpartner.com: Dit bedrijf reageert niet op mijn verzoek tot herroeping van mijn lidmaatschap.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 471702
Gebruiker
Rosanne216
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dag,

Mijn klacht is als volgt:
op 10 augustus jl. werd ik betalend lid van Sportpartner.com. nadat ik eerst een paar dagen een gratis lidmaatschap (zonder contactmogelijkheden) had. Op basis van de vele leden, besloot ik tot het betaald lidmaatschap. Echter, was meteen al duidelijk dat het aantal echte leden vrijwel nihil is. Op een of twee na, reageerde geen van de mensen die ik aanschreef. Dit is vreemd, aangezien iedereen er op staat omdat hij/zij zoekt naar iemand om mee te sporten.

Hoe het ook zij, ik besloot een beroep te doen op het herroepingsrecht. Dit deed ik op 11 augustus via het contactformulier van de website.
Tot op heden heb ik echter geen antwoord ontvangen en verwacht deze, op basis van wat ik naderhand las over Sportpartner.com, ook niet.

De oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn geld terugstort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Sportpartner.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rosanne216
Datum
Uiteindelijke oplossing
Sportpartner heeft de lidmaatschapcontributie weer teruggestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Sportpartner.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen