Klacht Sportplaza Breda: onrechtvaardigheid

Kwaad

Door corona is deze sportschool 5 maanden gesloten geweest. Nu wil ik die 5 maanden contributie terug maar ze niet bereid alles terug te betalen slechts 2 maanden. Ze vinden dat ze daar recht op hebben terwijl volgens mijn rechtsbijstand wel alles terug moet worden betaald. Ik heb toen doorgegeven dat ik per 1 juli mijn lidmaatschap wilde opzeggen van wege wanprestatie. Ook hier kreeg ik geen gelijk en moest het hele contract uitdienen. Nu is het contract opgezegd en heb ik 2 maanden terug gehad. ik vind het niet juist dat ik 3 maanden moest door betalen, het is ook niet mijn schuld dat er coronamaatregelen waren

Ik wil die 3 maanden nog gerestitueerd hebben.
absoluut niet tevreden mee!!! Ik had op dat moment geen andere keuze dan te kiezen voor 2 maanden restitutie maar mijn rechtsbijstand heeft mij verteld dat ik recht heb op alles. Niet leveren is niet betalen.

Sportplaza Breda
    Geachte dhr Heijnen,

wat jammer dat we nu op deze wijze weer iets van u moeten vernemen. Indertijd is er na de coronasluiting een ruime compensatie aangeboden. Dat deze niet naar uw zin was, betreurden wij en probeerden wij met u tot een geschikte oplossing te komen, waarbij we diverse aanbiedingen hebben gedaan. Daarnaast heeft u indertijd inderdaad rechtsbijstand een brief laten sturen, maar onze jurist is tot een overeenkomst gekomen met u en uw rechtsbijstandsjurist, waarin we u extra tegemoet zijn gekomen. Alles is in die tijd overeengekomen en dus afgehandeld, waarin wij u hebben financieel gecompenseerd, naar alle redelijkheid, zoals ook geadviseerd werd in de wetten rondom dit gebeuren. Het is zeker niet uw schuld dat er corona-maatregelen waren, maar ook zeker niet de schuld van Topsportplaza. Daarom wensen wij u in de toekomst veel sportplezier en gezondheid, maar kunnen wij uw nieuwe wens niet inwilligen.

Topsportplaza Breda

Ook een klacht indienen over Sportplaza Breda?